Julia Jonsson

Idolmys

Publicerad 2014-09-16 20:25:35 i Allmänt,

Nu har jag inte lagt in ett inlägg på ett bra tag känner jag, just för att jag har haft rätt mycket för mig i mitt liv och i min vardag, som hindrat mig från att just ha en ledig stund, där jag kan slänga in ett inlägg. Vilket såklart är tråkigt, men ska försöka komma igång så mycket som möjligt igen! 

Idag var jag hemma från skolan på grund av min hemska magkatarr som verkligen är sjukt jobbigt. Så idag har det bara varit en slappardag/ vilodag där jag taggar till mig för resten av skolveckan! Passade på att testa mina nya "self tanning wipes", köpta på kicks! Verkligen superbra, rekomenderas starkt.

Avslutar denna dag på bästa sätt, lite mys i soffan framför idol! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela