Julia Jonsson

10 ❤️

Publicerad 2014-11-30 22:13:54 i Allmänt,

Denna helg har varit bland den mysigaste någonsin! Jag fick spendera den med underbara vänner & familj, kan det bli så mycket bättre? 
I fredags träffade jag & Carl ett gäng kompisar, vi gick på bio & bara myste allmänt! (Vi kollade på fury, vilket inte riktigt var min smak) menmen! Mysigt var det iallafall! 
Efter det så åkte vi till mälarbaden och umgicks, samt sov kvar där. Superkul var det! 
Resten av helgen blev bara fantastisk av att jag fick spendera den med min underbara pojkvän, som jag för övrigt varit tillsammans med i 10 månader idag! 








Jag älskar dig, världens underbaraste människa! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela