Julia Jonsson

Svettigt svettigt

Publicerad 2014-08-03 19:41:23 i Allmänt,

Just nu sitter jag på bussen påväg hem från ett mycket jobbigt träningspass på gymmet! Känner nu att det är väldigt tungt att skriva på telefonen till och med! Då är man slutkörd till 1000! 
Dagens schema var ben och rygg, vilket är sjukt skönt att ha gjort! 
Träningsvärken imorgon kommer ju vara rätt rejäl om man säger så! 
Men man får se det från den ljusa sidan, att det då kommer ge resultat i slutändan! 
Blir att fortsätta kriga och kämpa på som tusan! Så kommer jag nog kunna nå mål så småningom! Efter träning är det ju såklart givet med massa protein, så jag tog och blandade iordning en liten shake!

Hemma på köksbordet väntar tonfiskallad, ska bli riktigt gott faktiskt! 
Efter maten blir det nog att slänga mig i poolen, är såååå himla varm! 





Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela