Julia Jonsson

Nytt till garderoben

Publicerad 2014-08-04 21:43:44 i Allmänt,

Som jag skrev tidigare idag så skulle det komma upp ett inlägg här på bloggen där jag visar lite nytt jag införskaffat mig under veckans gång! 
Har faktiskt fått alla de sakerna jag lägger ut av mina sötnosar! Bland annat av Carl, och ett par solglasögon av min kära kompis Alice! 




Denna tröja kommer från carlings, och är verkligen superskön riktigt mysig! Verkligen min stil! Love it! 


Denna tröja i den lite slappare varianten kommer också från carlings, och är verkligen såååå himla mysig! Sjukt skön i materialet, bara för bra alltså! 



Sedan överraskade min käraste med att köpa en skjorta till mig, den kommer från en liten mysig butik i skärhamn, och är av märket lexington! Han är verkligen föör gullig! Tack igen för allt älskling! Vet att du läser detta ;) 


Nya brillor har jag även skaffat mig, blåa pilotbrillor, i rayban. Dom är bara föör balla! Skitsnygga verkligen!
Dessa köpte Alice till mig när hon var på semester, gulligaste! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela