Julia Jonsson

Godermorgon

Publicerad 2014-08-05 10:55:38 i Allmänt,

Hej på er! 
Idag vaknade jag klockan 07, oerhört tidigt verkligen! Dock så är jag inte en sjusovare och brukar vakna rätt så tidigt i vanliga fall. Men klockan 7... Seriuosly! 
Menmen, jag låg kvar i sängen och började spela mobilspel, är helt beroende av ett spel jag laddade ner i förrgår, som heter "who stole me?" 
Åh det är såååå kul! 

Men ja, nog om det! 
Dagens planer är att träffa Josefine och bara prata och mysa med henne, kanske åka och sola om det spricker upp och blir bättre väder! Vilket jag dock inte tror, men man kan ju alltid hoppas! 
Dagens frukost blev yoghurt och äpple! Då jag inte orkade göra iordning något annat så får man slänga ihop det närmaste man hittar! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela