Julia Jonsson

Älska sommardagar som denna

Publicerad 2014-08-04 13:49:18 i Allmänt,

Goddagens allesammans! 
Idag är planerna att ta mig ner till stan med moder och fixa lite saker, sedan hem och bada, sola, pressa, steka! Åh så skönt! 
Jag får passa på nu när det hettar på, man vet ju aldrig när det slår om och blir dåligt väder igen! 
Menmen, imorse när jag vaknade så gick jag direkt upp och la mig i solstolen, kokade några ägg och bara stekte i solen! Så fruktansvärt skönt! 

Juste, kom på att jag provade en ny 
läskedryck av något slag när jag var i skärhamn, den ser ut så mycket som såhär och smakar ljuvligt gott!



Smaken är alltså pink citrus lemonade och är sjukt fräsch, perfekt att dricka på en varm sommardag! 
Dock så finns den inte här hemma i stan, vilket jag tycker är sjukt synd! 
Menmen, fick njuta sålänge jag hade tillgång till den! 
Nu ska jag göra mig iordning för att ta mig ner mot stan! 
Inlägg om vad jag köpt och fått under veckan kommer ikväll, promise you! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela